2015. július 9., csütörtök

"Egyre jobban tetszik"


Még Castiel szemszöge!


Gondolkodásomból a tanár zökkentet ki.
-Castiel, megtisztelnél azzal, hogy bejössz az órára?
-Ahham...-álltam fel.
-Talán igen.
Megrántottam a vállam, és bementem.
Egy pillanatra Vickre néztem, de épp valamit nagyon írt a füzetébe. Hirtelen eszembe jutott valami. Leültem Lisander mellé és elkezdtünk beszélgetni a bandáról. Amber mint mindig, valószínűleg most is hallgatózott, ugyanis hátrafordult.
-Jajj, Cas, elmehetek a próbátokra egyszer? Még nem is hallottam hogy játszotok, annyira szeretnék elmenni. Ami pedig az ájulásomat illeti. Sajnálom, nem akartalak megijeszteni. De azért örülök, hogy mostantól itt fogsz ülni - mondta nyávogva.
-Oké, akkor sorjában. A próbánkra sajnálom, nem jöhetsz, esetleg a jövőben, ha nem leszel ennyire... hogy is mondjam.... nyomulós. És valóban nem értem, miért tőlem kérsz bocsánatot? Ja, -álltam fel- és ne örülj, nem itt fogok ülni- vetettem rá gúnyos mosolyt.
Rettenetes nagy röhögés tört ki az osztályban. Amber egészséges arcszíne átváltozott paradicsom színűvé. Én pedig leültem Vick mellé, aki nem nevetett, csak egy mosolyt erőltetett magára. Az is inkább önelégült volt, mint vigyorgó.
-Gyerekek, elég lesz. Köszönöm, hogy tisztáztátok a dolgokat, bár ezt szünetbe kellett volna. De most már kezdhetjük az órát-és ekkor megakadt a szeme Amberön-kicsit vörös vagy, nem akarsz kimenni a mosdóba?
S kitört a még nagyobb nevetés, a szőke pedig szégyenkezve kiment.
Vick meglökte a kezem, mire feleszméltem. Kérdőn ránéztem, aztán a papírra, amit nézett.
Magam elé húztam, majd elolvastam. Ez volt rajta:

    V - Ez jó volt :D

    C- Kösz :)

    V- Nincs mit.

    C- Te figy, most mi van veled?

    V- Mi lenne? :o

    C- A kinti miatt.



Egy kicsit habozott, majd visszaírt.



    V- Semmi. Össze vagyok zavarodva, még csak ma ismertelek meg. Nem akarom elhamarkodni a döntéseimet.  Remélem nem baj. ;)

    C- OK

    V- De sokat tudsz írni...

    C- Csak, átgondoltam a gondolatmeneted.

    V- Értem. De ugye vársz rám egy kicsit? Még Chrisszel is kell beszélnem. És... szinte még nem is ismerlek.

    C- Rendben, mit akarsz tudni?

  1.   V-   Mi tetszett meg először bennem?
  2.         Miért én kellek neked?
  3.         Hogyhogy ideültél? (komolyan!!!)
  4.         Mindig ilyen bocsánatkérős vagy?
  5.         1 év múlva is szeretnél?

    C- Ezek a kérdések nem feltétlenül ismertetnek meg...

    V- Figyu Cas! Ha nem válaszolsz, többet nem írok!



Ránéztem és elmosolyodtam. Egyre jobban tetszik.



    C-  Muszáj? Ezek nyálas kérdések, és én nem vagyok ilyen.

    V- Most! 3 perced van rá!



És tényleg mérte az időt!



    C-  1. Szépség, mivel először még csak azt láttam.
2. Okos vagy, szép, és szókimondó is.
3. Tényleg itt ültem tavaly!!
4. Nem vagyok "érzelgős", az egyszeri eset volt, csak az elején!
5. Valószínűleg igen :))

 Mikor visszaadtam neki a lapot, csak nézte kb. 5 percig. Aztán írt:


V- Rohadtul romantikus tudsz lenni... :(
C- Bocs. Ilyen vagyok ;)

És kicsengettek.


      Vicky

A Castiellel való levelezés nagyon jó volt. Közelebb kerültünk egymáshoz, és legalább ismerjük egymást már nagyjából. De azért még meglesem a naplóból az adatait. Mikor kicsengettek, kimentünk az udvarra. Ketten. Amber szeme láttára. Képzelem miket mondhatnak rólam a hátam mögött. De legalább mondaná a szemembe. Chh...
Már az ablakból láttam, hogy hol áll Chris, s mikor kiértünk odaszaladtam hozzá, és átöleltem.
-Hóó, honnan jött ez a lendület? - nézett rám megilletődve.
-Ilyen kedvem van - vigyorogtam.
-Van ehhez köze Castielnek? - suttogta, privátra téve a beszélgetést. Közben a hátam mögött őt nézte.
Hirtelen nem tudtam, mit válaszoljak. Eláruljam neki? És hogyha ezzel megromlik kettőjük között a viszony. Nem tehetek róla, nekem tetszik Castiel.
-Van, de ha erről akarsz beszélni, menjünk valami kevésbe forgalmas helyre.
Még be sem fejeztem a mondatom, de már húzott befelé a suliba. Ideges volt. Nem tudta mi történhetett, pedig tök egyszerű. Nem tudom mit parázza túl. Ő csak védeni akar, de tudok magamtól is dönteni.
Chris úgy gondolta, hogy a termük megfelelő hely tárgyalni. És valóban. A 11.D-ben nem volt egy árva lélek sem. Becsuktam magam mögött az ajtót és odamentem az ablakhoz. Kinéztem rajta, és láttam hogy Castielékhez odament Amber. Hitetlenkedve megráztam a fejem. A kis cafka.
-Elmondod még ma? - rántott vissza a valóságba.
Megfordultam és a szemébe néztem. Kitálaltam neki mindenről. A mellém üléstől, az órai levelezésig, mindent. Mikor végeztem, nekidőltem az hideg üvegnek és csak néztem ki a fejemből.Vártam hogy Chris megszólaljon. Ez körülbelül 6 perc múlva be is következett.
-Szóval...khmm...ha jól értem. Mindkettőtöknek első látásra volt szerelem?
-Végiggondolva...igen.
-Ez nem létezik Vicky! Azonnal töröld ki a fejedből! Ennek nem lesz jó vége.
-Bocs, de ne mondd meg nekem hogy mit csináljak! - tettem csípőre a kezem.
-Jól gondold meg Vicky! Még visszatáncolhatsz. De ha benne vagy, már nem - lépett oda hozzám.
-De Chris, miért olyan rossz Castiel? Ő tökéletes. Akkor is ha járnánk, mindened megmaradna! A húgod is, akit megvédene a legjobb haverod, Ca...
-Victoria! Azonnal fejezd ezt be! Nem akarom, hogy ő "védjen meg" -rajzolt idézőjeleket a levegőbe- mikor itt vagyok én is. A bátyád vagyok. Ez a dolgom-emelte fel a hangját.
-Nem, ez már nem a te dolgod! Ha eddig az is volt, már nem! Éld az életed Chris!! Én meg hadd legyek Castiellel.
-Rendben van, rendben. De én megmondtam előre, húgi. Ne mondd hogy nem szóltam.-nézett rám fenyegetően Chris.
Még mondani akartam valamit, de valahogy nem tudtam. Felrohantam a termünkbe, és leültem a helyemre. Már csak 2 óra. Ezt még ki kell bírnom.
Castiel az órákon és szünetben sem kérdezett semmit, ami gyanús volt. Lehet hogy hallotta az egészet? Remélem nem. A lényeg, hogy utolsó óra után annyira siettem, hogy még a tanár előtt mentem ki a teremből. A lépteim visszhangoztak az üres folyosón. Kisiettem az iskolából, és befordultam az utcánkba. Sikerült.
Mikor hazaértem, láttam hogy a bejárati ajtó, tárva-nyitva van. Nagyon megrémültem. Betörtek?

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a részt! Kérlek, kommentben írj nekem megjegyzést, :))
Most kb. egy hétig nem lesz rész, sajnos, mert nem leszek gépközelben, de a füzetembe jegyzetelni fogok, és csak be kell utána másolnom!
Remélem azért tetszett!

Puszi:    Victoria


11 megjegyzés :

  1. Szia. Olvasom a blogod. Egész jó. CSAK. Nincs semmi tartalmad, ami van az pedig elég sablonos. Nem értem , hogy mire laptad a díjad, 3 rész után úgy, hogy az abból is mknd ugymond ugyan az, mivel1. Nap 1/2, 2/2. Megy ugyan ez csak Castiel szemszöge.
    Szóval próbálj meg valami egyedit kitalálni. Például ismered Az életem játékai blogot? Na az egyedi semmi olyasmit nem olvastam még. Olvasd el és rájössz, hogy a tiéd egy picit unalmas ahhoz képest. Abban mát a prológus is izgi. Nem akartalak megsérteni.
    Dina Alma

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen a kritikát :))
      Egyébként igen, olvasom azt a blogot....
      Kicsit elgondolkodtattál ezzel a kritikával, már megírtam előre a folytatást, de egy kis csavart próbálok belevinni.
      Nem tudom pontosan hogy mit szeretnétek olvasni, illetve hogy tegyem egyedivé, de megpróbálom.
      Esetleg ha az elkövetkezendő részek alá is kommentelnél... azt megköszönném :)

      Törlés
    2. Én azzal nem éttek egyet, hogy csak akkor jó egy blog, hogyha csavarok vannak benne! Azzal sem, hogy pár rész után nem lehetne díjat kapni, mert pl. szöszi tőlem kapta a díjat és amelyik történetem kapta a díjat annak csak négy része volt, de mostanra befejeztem!http://a15akiolyanminta10.blogspot.hu/2015/07/meg-csak-1-hetes-blog-eletem-elso-dija.html?m=1

      Törlés
  2. Szíveaen irok azok alá is. Nem beszélek mindenki nevében, de szerintem mindenki azt szereti ha váratlan fordulatok, csavarok vannak a történetben. Ha erre törekedsz, nagyon jó is lehet a blogod akár 100 vagy több követővel. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett sztem :D és léci folytasd mi előbb!!!

    VálaszTörlés
  4. Jó lett! Figyelj a helyesírásra és arra amit Dina Alma mondott! :) Folytasd... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben, köszi!
      MOST raktam fel a folytatást :D

      Törlés