2015. július 7., kedd

Kaptam egy díjat?! *-*

Halii!
Nagyon boldog vagyok, képzeljétek mi történt. ^-^
Dobpergééés.... kaptam egy díjat! :o
Nagyon-nagyon szépen köszönöm!
De akkor vágjunk is gyorsan bele...

A díj neve:  Liebster Blog Award

Szabályok:
1. Tedd ki a képet!
2. Írd le, kitől kaptad!
3. Írj magadról 10 dolgot!
4. Válaszolj 10 kérdésre!
5. Tegyél fel 10 kérdést!

1. Kép: 


2. Aki megajándékozott ezzel a díjjal:


Szöszii aki egy nagyon jó blog vezetője, ide kattintva elolvashatod a történetét, nekem nagyon tetszik :))


3. Magamról:

  1. Sötétbarna, egyenes hajam, és barna szemem van.
  2. Július 26-án van a születésnapom! :))
  3. Imádom a "Szent Johanna Gimi" történetet, emellett Leiner Laura könyveit.
  4. A rock, rapp, pop, disco és mulatós zenét is szeretem.... :'D
  5. Kedvenc színem a kék, mégis csak 1, maximum 3 ilyen színű ruhám, vagy kiegészítőm van.
  6. Nyáron, nem tudok aludni fél 11 óránál tovább.
  7. Legjobb barátnőm Ashly Scarlett, akinek nézzétek meg a blogját, ide kattintva. Higyjétek el,  érdemes! ;)
  8. Van egy Twitter fiókom a bloghoz, kövessetek be, itt.
  9. Kedvenc filmem az Életrevalók.
  10. Imádom a sült krumplit *-*

4. Válaszaim arra, amiket Szöszii kérdezett:

          1. Szeretsz olvasni? Ha igen, milyen könyvek a kedvenceid?

Igen, imádok olvasni, főleg ezek a szerelmes tiniregények kötnek le, amik fiataloknak, kamaszoknak valók, esetleg izgalmas történetek Ilyesmi a Szent Johanna Gimi, vagy egyéb Leiner Laura által írt történet, a Dalok Paulának sorozat, a Te Jó Ég könyv, amit Lolly Winston írt, vagy Marian Keyes könyvei... Ezeket egyébként könyvtárból kölcsönzöm ki. :)


          2. Inkább a fantasy-s vagy a sulis töriket szereted?

Inkább a fantasy, abban több az izgalom, a fordulatok, persze ez nem mindig van így, de általában. Például a te történeted nagyon érdekel, várom a folytatást ;)


          3. Van kabalád? Ha igen mi az?

 Húha, elmondjam? De hátha betörnek, és ellopják :oo
 Na jó! Egy nyaklánc, így néz ki:


 Egy gitár, és hangjegyek.
 Egyébként volt egy gyűrűm is, de azt ügyesen elhagytam.. :c
 Pedig annyira szerettem.. na mindegy...


          4. Mi a kedvenc zenéd?

 Na igen. Ez az a kérdés amire én soha sem tudok válaszolni, mivel nagyon sok zene van, amit szeretek. Én egy nagyon muzikális alkat vagyok :D
 De ha nagyon kéne választani.... akkor is csak hármat tudok írni... bocsiii.
  1. Punnany Massif - Élvezd ~ link
  2. Black Eyed Peas - Pump it ~ link
  3. Kállay Saunders Band - Victory ~ link
 De felhívnám arra a figyelmet, hogy ez a lista hetenként változik, vagy attól függ, hogy milyen kedvem van... tehát nem állandó! :))


          5. Fagyi vagy jégkrém?

 Fagyi! Imádom enni a tölcsért, főleg ha édesben kérem.
 A jégkrém viszont... nem tudom, nem is szoktam jégkrémet enni, csak fagylaltot! :D


          6. Van testvéred?

 Igen, van egy nővérem, aki idén lett 20 éves, :)


          7. A blogot inkább "hivatásból" vagy szórakozásból csinálod?

 Húha... Ezzel a kérdéssel nagyon megfogtál.. Szerintem is-is.
 Hivatásból is, mert kötelességemnek érzem, hogy folyamatosan írjam az újabbnál-újabb részeket, viszont nekem szórakozás is egyben, mert életrekel a fantáziám, így kiélhetem magam a történetbe, és ez jó érzés. De úgy hiszem, inkább hivatás, hiszen várjátok a részeket, és én megpróbálom őket folyamatosan készíteni, persze mikor engedi az időm, bár ez nyáron általában így van. A suli időben kicsit húzósabb lesz, s tudom általában így hanyagolják el a blogokat sokan több hónapra (!!), persze ezt korrigálni kell, én is majd megpróbálom!


          8. Van, hogy nincs ihleted?

 Persze, ilyen szerintem már mindenkinek volt. Ez főleg olyankor rossz, mikor már csúszol a részekkel, kommentben pedig már mérgelődnek az emberek, hogy mi lesz már!?
 Én ilyenkor lazítok. Zenét hallgatok, próbálok olyat ami épp a történethez illik, ahol abbahagytam. Például szerelmes, vagy szomorú. Lehet hogy hozza magával az ihletet, és már kész is van a rész, majd felteszem, hogy olvashassátok. :))


          9. Szereted az egzotikus állatokat?

 Azt hiszem igen! A papagájok gyönyörű színekben tudnak pompázni, a pandák nagyon aranyosak, bár azok nem a kedvenceim, viszont a kaméleonért rajongok!



Most nem cuki? *-*


          10. Ha lenne egy kívánságod, mi lenne az?


Az utolsó! :))


Még több kívánság! :33
Vagy...hogy nyerjek a lottón :D
Vagy....hogy egészségessé tudjam tenni az embereket, és így tovább tudjanak élni. ♥


5. Kérdéseim:

  1. Miért kezdtél el blogolni?
  2. Körülbelül hány blogot olvasol?
  3. Hogyan szoktál kikapcsolni?
  4. Tél vagy nyár?
  5. Milyen filmeket szeretsz? 
  6. Hány éves vagy?
  7. Szoktál sportolni?
  8. Szereted a sült krumplit? :3
  9. Kutya vagy macska?
  10. Édesszájú vagy?

Jelölöm: Naomi L.Price-t, a "Summer Notes" blogtól,

illetve Ashly Scharlett-et az A színfalak mögött blogtól!

Gratulálok!

És mégegyszer, nagyon-nagyon szépen köszönöm a díjat!

Puszi:                  Victoria


5 megjegyzés :

  1. Sült krumpliiiii!!!! *-* Ja és ahogy nézem, sok közös van bennünk! :3 :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És köszönöm amit a blogomról írtál! :)

      Törlés
    2. Nagyon szívesen! :))
      Csak az igazat mondtam.. :3

      Törlés
  2. Gratulaa!!
    Sült krumpli!!!
    Jo a blogod, nagyon örültem mikor a Zsann adot díjat neked, mert meg érdemled!

    VálaszTörlés