2015. június 8., hétfő

Az első nap 1/2

Sziasztok!
Megjött az első rész, azért remélem tetszeni fog! :)

-Chris hagyjál már!-szóltam rá élesen.
-Ne már húgi, kelj fel, ez az első napod!
-Majd felkelek....
-Na jó, egyszer még hálás leszel nekem!
Megfogta a karom és elkezdte rángatni, végül lehúzott az ágyról.
-Ne már Chris!!! Vadbarom.-szóltam hozzá  kimért hangon.
-Szívesen!-húzta hatalmas mosolyra a száját-már készülődhetsz!
Mérgesen nézhettem rá, mivel gyorsan kislisszolt a szobámból. Chris egyébként egy évvel idősebb nálam, tizenegyedikes, 17 éves. Én jelenleg 16.
Ma van az első napom a Sweet Amoris gimnáziumban. Nyáron költöztem ide, New Yorkba. A bátyám már itt lakott, csak vettünk egy nagyobb házat, amiben elférünk ketten. Már elegem volt a szüleimből, az állandó veszekedésből, és egyéb dolgokból. Ezért most ketten lakunk egy kétszobás házban. Plusz a nappali. Na mindegy.
Elmentem fürödni, majd felöltöztem. Egy csini virágos ruhát vettem fel, fekete szandállal. A tükörben néztem magam, miközben fésülködtem.
Vajon milyen lesz az osztályom? Egy összeszokott társaságba bekerülni? Tetszeni fogok nekik? Nem közösítenek ki? Remélem... :(
Lementem a lépcsőn. Chris már ott ült az asztalnál.
-Jó reggelt királynő-mosolygott rám.
-Neked is, királyfi-vigyorogtam.
-Ilyenkor olyan szép vagy-mondta őszintén a szemembe-remélem tudod, ha nem a testvérem lennél, már rég a csajom lennél.
-Köszönööm-vigyorogva odamentem hozzá és átöleltem-de már indulni kéne.
-Akkor menjünk! Kíváncsi vagyok mit szólsz majd a sulihoz-kacsintott rám.
-Én meg kíváncsi vagyok mit szólnak hozzám!
Átkarolta a vállam, és így mentünk ki az ajtón.
A Sweet Amoris gimi csak pár utcányira volt a házunktól. A diákok özönlöttek a suliba. A bejárat előtt hirtelen megtorpantam. Mivel egymás mellett jöttünk Chrisszel, vissza kellett jönnie értem.
-Gyere már!-szólt rám, megfogta a karom, hogy ne szabadulhassak és húzott magával.
-Na jó, de ne rángass, még azt hiszik versz!-röhögtem ki, mire mérgesen rám nézett, megszorította karom, majd elengedett.
Mikor odaértünk az ő osztályához, átöleltem és mentem tovább. Az én osztályom az emeleten van, ezért felmentem a lépcsőn. Úgy láttam van lift is, gondolom a tanároké. Bár  aki kevésbé sportos, biztos felmerészkedik. De ez rám nem vonatkozik. Odaértem. A folyosó közepén volt a termünk, becsukva. Az ajtó előtt vettem egy nagy levegőt, majd bementem...


Victoria

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése